auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Maarten Arkel - WaarBenJij.nu auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Maarten Arkel - WaarBenJij.nu

auckland

Blijf op de hoogte en volg Maarten

26 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een ontzettend lange reis via kuala lumpur, kwam ik vrijdag ochtend eindelijk aan in Auckland. Ik had van te voren al via via geregeld dat ik bij Kate en Rob Price kon slapen, heel gastvrij. Het was wel een beetje raar om daar zomaar in de ochtend aan te komen omdat ik geen idee had hoe ze eruit zagen. Na wat geslapen te hebben ontmoette ik de rest van de familie, de moeder kate en dochters emmaly en izzy. Kate nam me in de middag mee naar een baai om daar wat te gaan drinken en eten. Ik had ook nog geluk met het weer want het was de eerste goeie dag van het jaar. Na de lunch ben ik naar de supermarkt geweest en in de avond zijn we gaan vissen met de boot. Ik heb toen mijn eerste snappers gevangen! Ze schijnen erg goed van smaak te zijn. Als kers op de taart was er ook plotseling allemaal vuurwerk ter ere van een of andere boot.
Ik wordt straks opgehaald door Simon, die een surfschool heeft, om samen met hem naar de Tutukaka coast te gaan, om te surfen. Schijnt prachtig te zijn.


  • 27 Oktober 2012 - 09:04

    Ewoud:

    HA Maarten fijn dat ondanks de lange vlucht deze wel goed is verlopen en je bij Kate en Rob gastvrij bent ontvangen. Kon maar even goed bij van de Jet leg. In de nacht van zaterdag op zondag gaat bij ons de wintertijd in , dan wordt het tijdsverschil weer 12 uur. goede reis.

  • 27 Oktober 2012 - 11:28

    Tess & Co:

    Maarten! Klinkt allemaal super. Fijn dat je goed bent geland en dat er goed voor je wordt gezorgd... ;-) Geniet! Ook van het mooie weer, hier sneeuwt het nog nèt niet! Liefs, T, W en D

  • 27 Oktober 2012 - 14:43

    Sabine:

    Kia ora Maarten! Nu gaat het pas écht beginnen.... geniet ze en wij reizen digitaal met je mee :)
    Enjoy, Sabine&Frank

    PS en een coast met zo'n bijzondere naam kan alleen maar prachtig zijn....

  • 27 Oktober 2012 - 18:45

    Luuk Salomons:

    Beste Maarten,

    Het is wel heel "vermoeiend voor zo'n jonge vent, maar dan kom je ook ergens. Geweldig dat je deze stap hebt gemaakt! Het is allemaal onbekend, maar dat is nou juist het spannende van jouw avontuur. Ïn Middelburg is het koud, regen en onweer. Ga lekker ontspannen en geniet van alles! Wij blijven je volgen en gan hopelijk genieten van jouw belevenissen.

    Liefs Luuk en Marie-José

  • 27 Oktober 2012 - 20:19

    Jacqueline:

    Lieve Maart,

    Fijn dat de familie zo aardig is.Ik ben benieuwd of je inmiddels al bij Simon bent. we volgen je opmde voet, veel liefs mam

  • 28 Oktober 2012 - 13:09

    Michou Mastboom:

    He Maarten, wat klinkt dat zonnig allemaal: varen, vissen, surfen en aardige mensen die je graag zien komen. Elke dag mooi weer en warme avonden en geen muggen? Ik hoor vaak dat de nw-zeelanders lijken op Engelsen en het leven er relaxed is zoals bij ons dertig jaar geleden; dat lijkt me heerlijk, en is het ook waar? Het ga je goed! veel liefs van Michou

  • 29 Oktober 2012 - 21:57

    Danielle Moll:

    Hoi Maarten. Ben nog aan de deur geweest om je een goede reis toe te wensen, maar je was al op weg naar Schiphol. Fijn dat het zo goed begonnen is. Houden zo! Buurvrouw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Actief sinds 13 Sept. 2012
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 6781

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2012 - 12 Mei 2013

Nieuw Zeeland, Australie en Indonesie!!!

Landen bezocht: