Australie!! - Reisverslag uit Mooball, Australië van Maarten Arkel - WaarBenJij.nu Australie!! - Reisverslag uit Mooball, Australië van Maarten Arkel - WaarBenJij.nu

Australie!!

Blijf op de hoogte en volg Maarten

06 Januari 2013 | Australië, Mooball

ZOO nieuw zeeland hebben we ook weer gehad, na nog even een haai gevangen te hebben en een leuk nieuw jaar gehad te hebben in tutukaka werd het alweer tijd om naar australie te gaan.

Aangekomen in Brisbane, werd ik opgehaald door Peter die samen met zijn vrouw Noortje een fruitfarm heeft in Mooball. Dat is een klein plaatsje ongeveer 30 minuten rijden ten noorden van Byron Bay. De dag na mijn aankomst ging ik al meteen aan het werk op de markt in Byron om hun smoothies en juices te verkopen. Na een paar dagen gewerkt te hebben zijn we naar snapper rocks gegaan en meteen de beste surfster ter wereld gespot, je kan het slecht treffen. Vandaag heb ik een board gekocht en nog gesurft en verder heb ik ook nog een slang gevangen. Dus er is hier wel genoeg te doen. Ik ben van plan om hier nog een tijdje te blijven en daarna weet ik het nog niet echt wat ik ga doen.

Dat was het eigenlijk wel weer een beetje.

  • 06 Januari 2013 - 10:37

    Theo Alsters:

    Beste Maarten: wat een geweldige verhalen!! Jij boft maar dat je dit alles zo kunt meemaken! Doe je a.u.b. Peter & Noortje HEEL VEEL HARTELIJKE groeten van mij?
    En ik wens jou een hele fijn tjd bij hen door: maar dat zal wel lukken!
    Tot snel, digitaal of live! Grtz, Theo

  • 06 Januari 2013 - 16:04

    Frank:

    Hai Maarten,
    Nu al in Australië wat gaat het hard. Klink als een leuk tijdverdrijf het verkopen van juices en smoothies. Dat je na al dat harde werken natuurlijk lekker gaat surfen lijkt me een goed idee!
    Zit er nog een privé lesje in met de beste surfter van de wereld ( geen idee wie de dame is) of is een masterclass nog iets te hoog gegrepen.
    Have fun!!
    Groet Frank

  • 06 Januari 2013 - 18:36

    Lise Fritz:

    Jij leeft nu ook wel echt hét perfecte leventje zeg!! Geniet alsjeblieft ook namens mij van aussie!

  • 07 Januari 2013 - 10:25

    Rik:

    Ha Maarten,

    klinkt goed allemaal. Maar zijn er ook foto's ofzo. Wil wel eens wat zien natuurlijk.

    grt Rik

  • 08 Januari 2013 - 11:06

    Maarten Van Arkel:

    @theo hoi theo ja heb ik gedaan en je krijgt zo ook dubbel terug en ik moest ff doorgeven dat we binnenkort friet met zuurvlees gaan eten, om toch maar even de traditie voort te zetten

    @frank ja gaat zeker hard en is inderdaad niet verkeerd, nouja dan mag ik zeker niet klagen maarja ik denk niet dat ze echt tijd heeft helaas

    @lise ja ik zal het wel proberen, komt wel goed:P

    @ rik ja dankje uhm ik heb wel foto's maar eigenlijk alleen van nieuw zeeland en dat zijn ze ook niet allemaal want het is hier heel lastig met internet enzo maar hier op waarbenjij staan ook nog wat foto's van nz dus ik zal kijken wat ik kan doen!


  • 13 Januari 2013 - 14:50

    Jacqueline:

    Ik print het verslag weer uit en neem het vandaag mee naar oma, die zit op haar 90 ste te genieten van je verhalen, lfs

  • 14 Januari 2013 - 13:18

    Yvonne Cohn:

    Beste Maarten,

    Wat een geweldige ervaringen doe jij daar op!
    En geniet maar fijn van het het mooie weer!
    Hier in NL is het nu echt winter en wie weet kan er spoedig geschaatst worden.
    Amuseer je verder en surf ze!
    Groetjes uit het Haagje,

    Frank en Yvonne

  • 29 Januari 2013 - 17:26

    Elisabeth:

    He Maarten,

    Nou als er een jaloers is, ben ik het wel. Geweldig wat je zo mee maakt!! Geniet er echt van dit pakt niemand je meer af.Nog leuke tips voor een lekkere smoothie?
    Ben benieuwd waar je hierna naar toe gaat.Groetjes van de ons. Elisabeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Actief sinds 13 Sept. 2012
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 6779

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2012 - 12 Mei 2013

Nieuw Zeeland, Australie en Indonesie!!!

Landen bezocht: