back in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Maarten Arkel - WaarBenJij.nu back in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Maarten Arkel - WaarBenJij.nu

back in Auckland

Blijf op de hoogte en volg Maarten

04 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Nou daar ben ik weer, terug in Auckland. De afgelopen dagen in Ngunguru waren super! Ik heb nog gesurft en gevist en verder was het allemaal vrij relaxed. Ik heb simon een nieuwe stofzuiger gekocht, want dat was wel nodig en verder zijn vaders garage opgeruimd, wat best veel werk was. En ook nieuwe boards voor zijn winkel uitgepakt. Gisteravond ben ik met Felix uitgegaan in Auckland, maar eigenlijk stelde het niet zo heel veel voor. Want we gingen naar een van zijn vrienden om wat vuurwerk af te steken en wat dingen op te blazen, want het was nationale vuurwerk dag ofzo. Het was wel een van de sickste huizen die ik ooit heb gezien: op de top van de heuvel uitkijkend op de zee en een riviertje die door het huis stroomde met wat goudvissen erin. Ik denk dat ik morgen naar Rotorua ga en dan naar Wellington.

  • 04 November 2012 - 09:01

    Max:

    Zozo. Zeg Maarten, heb je skype daar? Of zit je telkens op een andere PC of iets dergelijks?

    Ik wil details!

    Totdat ik je spreek, veel plezier in Rotorua en Wellington.

  • 04 November 2012 - 10:26

    Maarten:

    ja ik zit steeds op andere pc en ik heb skype op dit moment dus als je daar ff komt opdagen en bedankt, komt wel goed:P

  • 04 November 2012 - 10:49

    Judith:

    Kan je even NU je skypegegevens sturen. Emailnaam en skypenaam We kunnen je niet vinden.
    Judith.gelink

  • 04 November 2012 - 11:14

    Vera Hovers:

    Ha die Maarten,

    Klinkt tot nu toe als een goed begin van je avontuur, zeg!Was ik ook nog maar eens 18! Alleen al die prachtige namen van plaatsen maken mij nieuwsgierig. Leuk om je een beetje te kunnen volgen.

    gr Vera en Ron

  • 04 November 2012 - 16:07

    Sabine:

    Hé Maart,
    Lekker bezig....zo te zien en te lezen! Al gewend aan de Kiwi's? Aardige mensen, hè?
    Maar eh, ik zou on the way naar Rotorua toch ook even Coromandel mee pikken als tijd (hoe lang was je ook al weer weg :) ) en weer het toelaten: is mooi...
    En vergeet tussen Rotorua en Wellington de Tongariro Crossing niet, nog mooier! Voor dag en dauw je bed uit, flinke klim de vulkaan op, maar dan heb je ook wat.....
    Enjoy, Sabine

  • 05 November 2012 - 01:18

    Maarten Van Arkel:

    mijn skypegegevens: maarten.arkel en dan zou het denk ik wel moeten lukken

    ja het is zeker goed begin, tutukaka coast was erg mooi en ik denk dat ik daar nog naartoe ga naar kerst.

    Ja kiwi's zijn erg aardig en gastvrij, ik heb nog 2 maanden maar misschien ga ik de coromandel doen op de weg terug want ik ben op eerste kerstdag in taupo dus ik ga kijken of dat lukt, lijkt me wel mooi idd
    en de tongariro crossing wil ik zeker gaan doen, maar ik zit te twijfelen of ik dat nu ga doen of ook op de terugweg. Maar ik wil die zeker gaan doen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maarten

Actief sinds 13 Sept. 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 6783

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2012 - 12 Mei 2013

Nieuw Zeeland, Australie en Indonesie!!!

Landen bezocht: